Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

Κάτι απ`το μετά

Με ξάπλωσες στο χορτάρι.
Άσκησες μία παράξενη πίεση πάνω στους ώμους μου.
Δεν περίμενα ν`αρχίσεις να μου ψιθυρίζεις
παθιαμένα λόγια
έρωτα.
Δεν περίμενα να με κάνεις να αισθανθώ μοναδική.

Η μοναδικότητα έχει τόσο υπερτιμηθεί.

Λαχταρούσα τη φλόγα,
μια κάποια φλόγα που υπήρχε μέσα
στο μυαλό μου
και περίμενα να τη νιώσω
στο κορμί μου.

Για λίγα λεπτά θα δημιουργούσαμε
κάτι δικό μας.
Μια στιγμή μέσα στο χρόνο
δική σου και δική μου
χωρίς να μ`αγαπάς ούτε κι εγώ να σ`αγαπώ.

Θα γιορτάζαμε μαζί την αίσθηση την αίσθηση
της ελευθερίας,
αν όχι της απελευθέρωσης,
μπορεί και της ψευδαίσθησης της σκλαβιάς.

Το σώμα σου έγειρε βαρύ πάνω στο δικό μου.
Συνέχισες.Έτσι απλά.
Τα μάτια σου έχουν κάτι απ`το μετά.
Μετά,άδεια.
Πώς να βιώσεις την απελευθέρωση
αν δε σε ματώνουν τα δεσμά;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου